Long4Lashes

Jakiś czas temu wpadłam na promocję w Rossmannie i kupiłam mojej mamie serum do rzęs Long4Lashes wraz z tuszem do rzęs z tej samej serii. Po około miesiącu byłam niezwykle zaskoczona tym, jak wyglądały jej rzęsy!

Przy regularnym stosowaniu (każdy wieczór) efekty były wręcz spektakularne! Niestety, nie są szybkie, lecz warte oczekiwania. Serum zapewnia pogrubienie oraz wydłużenie. 

Zazdrościłam mamie i też zaczęłam je stosować. Miałam wcześniej do czynienia z RevitaLash i mogę z czystym sumieniem przyznać, że Long4Lashes bije je na głowę - nie tylko ceną. Ale jeśli jesteśmy już przy pieniądzach... W internecie jedno opakowanie kosztuje około 50,00zł, a więc taniej niż w drogerii i wystarcza na około 3 miesiące.

Bardzo zachęcam do wypróbowania tego produktu. Dodatkowy plus? Serum jest produkowane w Polsce. 😉

PS Wracam po dłuższej przerwie i cięższym dla mnie okresie czasu. W ramach zadośćuczynienia robię krótkie Q&A - Ty pytasz, a ja odpowiem w zbiorowym poście. Na pytania czekam w komentarzach pod tym postem, na mailu oraz na Instagramie (namiary znajdziesz w zakładce "KONTAKT"). O co można zapytać? O moje studia, o moje życie prywatne, o książki, o rzeczy związane z blogiem - co tylko wpadnie Ci do głowy. 😊

Komentarze

  1. Mam jedynie 20 pytań :p

    1) Bez czego nigdy nie wyjdziesz z domu?
    2) Ile tatuaży masz jeszcze w planach?
    3) Ulubione marki ubraniowe?
    4) Z jakimi zmianiami wiązały sie dla Ciebie studia/Co zmieniły studia w Twoim życiu?
    5) Co zacząłaś robić od ich czasu, czego nie robiłaś wcześniej?
    6) Oprócz powrotu do Barcelony - jakie miasta/państwa chciałabyś zwiedzić?
    7) Jakie kluby oprócz Barcelony lubisz?
    8) Czy chciałabyś osobiście poznać sie z Anną Lewandowską?
    9) Jak dużo ćwiczenia i zdrowsze odżywienia wyniosło do Twojego życia?
    10) Jakie jedzenie/picie zawsze musisz mieć w domu?
    11) Jakie są Twoją największą pasją? Zarówno taką którą wykonujesz (np. taniec) jak i taką którą śledzisz (np. oglądanie jazdy konnej)
    12) Muzyka hiszpańska płynie w Twoich żyłach - a jaka inna szczególnie często Ci towarzyszy?
    13) Z tego co widziałam masz IPhona, jesteś zadowolona z tego telefonu?
    14) Co sądzisz o osobach, które zmieniają wszystko począwszy od stylu po pasje, żeby zyskać popularność?
    15) Wyobrażasz sobie siebie w sukni ślubnej? (Pamiętam te rozmowy na phb jak to nigdy nie weźmiesz ślubu, ale suknia ślubna to inna sprawa :p)
    16) Czy uważasz, że łzy to oznaka słabości?
    17) Jakie są Twoje sposoby na poprawę humoru?
    18) Czy założenie pierwszego bloga (pht) było przemyślenie czy spontaniczne?
    19) Wakacje w Polsce - gdzie je spędzasz?
    20) Dlaczego jesteś taka ładna? Haha, musiałam :*

    Oczywiście jak jakieś pytanie jest zbyt osobiste to przepraszam albo jak nie chcesz udzielić odpowiedzi to nie obraże sie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawy blog :)
    Przepraszam, że tak późno zarejestrowałam, że mi go podesłałaś, ale lepiej późno niż wcale jak to mówią :D
    Czekam na nowe notki i w wolnej chwili zapraszam do mnie na rozdział 35:
    http://kopciuszek-na-boisku.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty