Q&A

1) Bez czego nigdy nie wyjdziesz z domu?
Bez telefonu i czegoś do ust.

2) Ile tatuaży masz jeszcze w planach? 
Mam pomysł na 5-6 kolejnych (mandala, wilk, znak zodiaku, klucz wiolinowy, napisy).

3) Ulubione marki ubraniowe?
TopShop, Pull&Bear, Nike, Sugarfree.

4) Z jakimi zmianami wiązały się dla Ciebie studia/Co zmieniły studia w Twoim życiu?
Musiałam się przeprowadzić, poznałam nowych ludzi. Musiałam też się przestawić na inny tryb, bo życie studenckie bardzo różni się od tego z czasów liceum. Trochę pogorszył się też mój stan zdrowia przez nawał obowiązków i stres, ale chyba zrozumiałam też kilka rzeczy.

5) Co zaczęłaś robić od ich czasu, czego nie robiłaś wcześniej?
W sumie…chyba nic oprócz uczenia się więcej. ;p

6) Oprócz powrotu do Barcelony - jakie miasta/państwa chciałabyś zwiedzić?
Och, moja lista jest długa. :D Przede wszystkim mam zamiar odwiedzić każdą wspólnotę autonomiczną Hiszpanii, a w Andaluzji pragnę odwiedzić zarówno Sewillę, Malagę, jak i Marbellę. W moich planach jest Mykonos, Zakynthos, Bali, Porto, Lizbona, Sztokholm, Czarnogóra, Chorwacja, Bawaria, Argentyna, Chile, Kolumbia, Meksyk, Brazylia, Bordeaux, Mediolan, Turyn, Monako, Maroko. I zapewne coś się jeszcze znajdzie. ;)

7) Jakie kluby oprócz Barcelony lubisz?
Mam pewną słabość do Borussi Dortmund,  Juventusu Turyn i Sevilli.

8) Czy chciałabyś osobiście poznać się z Anną Lewandowską?
Jeśli miałoby się to wiązać z udziałem w prowadzonym przez Anię treningu lub obozie, to jak najbardziej tak. Jednak poznanie jej nie jest moim celem samym w sobie. ;)

9) Jak dużo ćwiczenia i zdrowsze odżywianie wniosło do Twojego życia?
Przy treningach po pewnym czasie po prostu zaczynasz czuć się lepiej. Nie tylko fizycznie, ale i psychicznie. Widzisz efekty i masz motywację. Trudno jest się do tego zabrać i w tym wytrzymać – wiem, bo sama próbowałam dziesiątki razy i dziesiątki się poddawałam, ale teraz, kiedy mam wolny czas, a jestem chora, czy po prostu źle się czuję i nie chcę ćwiczyć, by dodatkowo nie obciążać organizmu, po prostu brakuje mi tej radości potreningowej. Podobnie jest ze zdrowym odżywianiem. To daje po prostu uczucie samozadowolenia, dumy, że sobie radzisz. Ja przez wiele lat popełniałam błąd, skupiając się na cyferkach na wadze. Teraz w ogóle się nie ważę. Lepszym wyznacznikiem formy jest wygląd zewnętrzny niż to, ile ważysz. Oczywiście przestawienie się na zdrową żywność też nie jest łatwe. Początkowo wydaje Ci się, że jedzenie jest jakieś dziwne w smaku, ale po jakimś czasie się przyzwyczaisz. Dla przykładu – podobno bardzo trudno rzucić sól, zrezygnować z niej, a ja nie solę już od jakichś sześciu lat i wcale za nią nie tęsknię – wystarcza mi tyle, ile jest w szynce, serach, mięsie. Nie solę też ziemniaków ani sałatek, więc od wszystkiego da się odzwyczaić (choć z cukru nie jest mi tak łatwo zrezygnować ;p). Dużo też czytam na temat treningów i odżywiania, dlatego mogę powiedzieć, że dowiedziałam się wielu rzeczy, poszerzyłam swoją wiedzę, co z pewnością przyda mi się także w życiu zawodowym.
Każdego zachęcam, by spróbował się przestawić, ale ostrzegam – po miesiącu stare jedzenie nie będzie smakowało już tak dobrze, a po fast foodzie możesz mieć niemiłe doświadczenia ze strony układu pokarmowego.

10) Jakie jedzenie/picie zawsze musisz mieć w domu?
Zawsze muszę mieć wodę, kawę, ketchup, jakieś warzywa. Uwielbiam też maślankę i kefir, ale jak nie ma tego w domu, to nie ma tragedii. ;) Natomiast znowu powróciłam do samodzielnego robienia kefiru i picia go codziennie, więc… Kefir chyba jednak musi być.

11) Jakie są Twoją największe pasje? Zarówno takie które wykonujesz (np. taniec), jak i takie którą śledzisz (np. oglądanie jazdy konnej)?
Oczywiście moją największą pasją jest piłka nożna i to nigdy nie ulegnie zmianie. Grałam jako małe dziecko, ale delikatnie mówiąc – nie nadawałam się do tego. Natomiast kibicem jestem na 1000%! ;D Całym sercem kocham też muzykę. Niegdyś sama grałam, ale było to dawno. A książki to też moje uzależnienie.

12) Muzyka hiszpańska płynie w Twoich żyłach - a jaka inna szczególnie często Ci towarzyszy?
W sumie nie tyle hiszpańska, co latynoska. Kocham latynoskie rytmy, ale czasem posłucham też czegoś innego – zawsze jednak kręci się to w okolicach popu.

13) Z tego co widziałam masz IPhona, jesteś zadowolona z tego telefonu?
Haha, no może jest troszkę podobny, ale nie jest to iPhone, a Huawei, z którego jestem zadowolona.

14) Co sądzisz o osobach, które zmieniają wszystko począwszy od stylu po pasje, żeby zyskać popularność?
Myślę, że jeśli ktoś ma stać się popularny, to się stanie. Nie ma sensu zmieniać wszystkiego i potem udawać. Jeśli ktoś się zmieni dla siebie i potem stanie się sławny to okay, ale nie inaczej. Oczywiście każdy ma prawo do własnego zdania, a takie jest moje.

15) Wyobrażasz sobie siebie w sukni ślubnej?
Hahaha, to baaaardzo daleka przyszłość, ale tak. ;)

16) Czy uważasz, że łzy to oznaka słabości?
Nie. Łzy to oznaka uczuć, a nie słabości.

17) Jakie są Twoje sposoby na poprawę humoru?
Czekolada, lody, muzyka, mecz, dobry film lub serial.

18) Czy założenie pierwszego bloga (pht) było przemyślane czy spontaniczne?
Trochę takie, trochę takie, bo w sumie do końca tego nie przemyślałam, ale nie było też bardzo spontaniczne.

19) Wakacje w Polsce - gdzie je spędzasz?
W domu. :D W końcu mam czas, by pobyć z rodziną i przyjaciółmi.

20) Dlaczego jesteś taka ładna?
Cóż, nie uważam się za piękność, a bez makijażu wręcz się nienawidzę, ale za komplement bardzo dziękuję. :D

21) Jakie są Twoje ulubione kosmetyki?
Nie mogę żyć bez paletki rozświetlającej od Hudy Kattan!

22) Jakich kosmetyków do makijażu używasz?
Podkład TrueMatch od L’Oreal, korektor, kredka/cień do brwi, tusz FalseLash X Fiber od L’Oreal, brązer, paletka rozświetlająca od Huda Beauty, Wonder Stick od NYX, błyszczyki matujące – to najczęściej do codziennego makijażu. ;)

23) Ulubione perfumy?
Nie mam jednych, ale ostatnio zwariowałam na punkcie Good Girl od Caroliny Herrery – polecam spróbować (można zamówić też zapach inspirowany na stronie neness.pl) :D

24) Oglądasz jakieś kanały na yt?
Tylko jeden – Footroll <3

25) Ulubieni piosenkarze?
Maluma i Shakira.

26) Chodzisz na kurs hiszpańskiego, czy uczysz się sama? Zdradzisz, z jakich materiałów korzystasz?
Jestem samoukiem, bo nie mam niestety czasu na regularność wg planu. A co do materiałów, to korzystam z wielu, a wkrótce na blogu wszystko tutaj zdradzę.

27) Ile masz lat?
20.

28) Lubisz śpiewać?
Tak, choć nie potrafię ;p

29) Gdzie kupujesz perfumy Shakiry, bo z tego, co wiem, są niedostępne na polskim rynku?
W Polsce możesz kupić perfumy Shakiry na stronie iperfumy.pl, ale tylko niektóre – niestety nie ma co liczyć np. na najnowsze Dance. Ja kupiłam mój egzemplarz – tak jak wiele innych – na bezcłówce w Hiszpanii. I uprzedzam pytania – nie, nie jeżdżę tak często do Hiszpanii, jak często mam nowe niedostępne w Polsce perfumy – przywozi mi je ciocia, która dzieli swoje życie między Polską a Hiszpanią.

30) Twój ulubiony film?
Nie mam jednego – kocham całym sercem serię „Szybcy i wściekli”, ale najbardziej chyba podpasowała mi piąta część.

Komentarze

  1. Kochana, post o nauce hiszpańskiego bardzo mnie ciekawi i na niego czekam, bo sama mam zamiar zacząć się uczyć tego języka i pewnie wykorzystam kilka Twoich wskazówek ;) Poza tym mam znów pomysł na posta - życie studenckie (dzień z życia studenta, zajęcia okiem studenta, czas w którym się uczy - jak to wygląda, wolny czas (bez nauki xd) studenta)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty